Tko su influenceri i kako surađivati s njima?
Posljednjih dana dosta medijskog prostora bilo je posvećeno influencerima. Bez obzira na individualne zaključke, činjenica je da mnoge tvrtke i brendovi koriste influencere u promociji svojih proizvoda ili usluga. Sve o influencerima učili smo od Mislava Combaja na edukaciji Influenceri kao marketinška strategija.
Influenceri su zapravo vlasnici oglasnog prostora i kreatori sadržaja koji ostavljaju pečat na vašem proizvodu!”,
istaknuo je Mislav.
Taj oglasni prostor može biti nišni ili generalan, a da bismo pronašli idealnog influencera za kampanju, potrebno je prvo znati tko je naš idealan kupac i ciljana publika te kakve su njihove navike.
Kako pronaći savršenog influencera?
Pronađite influencera koji među svojom publikom ima visok postotak vaših idealnih kupaca! Postotak koji tražite je više od 70%!”.
Osim navedenog, Mislav je polaznicima dao još nekoliko savjeta:
- Prije suradnje analizirajte profile influencera uz pomoć plaćenih alata ili uvidom u analitiku profila!
- Pokušajte pronaći influencera koji je konzument vašeg proizvoda!
- Dobro proučite suradnje koje je odabrani influencer imao ranije!
- Uvjerite se da su njihovi pratitelji stvarni, a ne kupljeni!
Odlična edukacija! Za svaku pohvalu i preporučujem svima koji planiraju suradnju s influencerima. Puno detalja, primjera i preporuka!”,
zaključila je Dubravka Klepac, polaznica ovog predavanja.