Tko je vaš idealan kupac?
Da biste došli do što više kupaca zainteresiranih za vaše proizvode i usluge, najprije morate znati tko je vaš idealan kupac. Vanja Andrić je, kroz edukaciju Tko je moj idealan kupac?, pomogao polaznicima da spoznaju svog idealnog kupca i kako mu pristupiti te razumjeti način na koji kupac donosi odluke.
U početku poslovanja jako puno toga je eksperiment,
napomenuo je Vanja i rekao da je važno obratiti pažnju na kupca i njegove potrebe. Od presudne je važnosti izbalansirati profit, zadovoljstvo kupca, prepoznavanje brenda i dostupnost proizvoda.
Što je temelj uspjeha?
Ključni cilj tvrtke koja tek kreće u osvajanje tržišta svojim proizvodim i uslugama jest razumjeti svoje kupce i znati na koji način komunicirati s njima kako bi oni razumjeli i prepoznali vašu ponudu.
Ljudi često ne razmišljaju dolaze li na tržište s novim ili već postojećim proizvodom te ciljaju li na već postojeće tržište ili sasvim novo.
Dok god ne plasirate svoj proizvod na tržište, nećete znati što će se dogoditi. No, potrebno je plasirati jedinstven proizvod koji će se izdvojiti od ostalih.
Svaka tvrtka treba pronaći jedinstven prostor u kojem će svojom ponudom zadovoljiti jedinstvenu potrebu kupca.
Na ovome predavanju (od svih ostalih) sam se najviše našla izvan zone komfora, ali je to imalo odličan učinak. Najviše do sada je utjecalo na promjenu mog razmišljanja i ponašanja. Osnažilo me da hrabro krenem naprijed,
zaključila je Lada Žiger, polaznica edukacije.