Targetiranjem ciljane publike do uspješne realizacije
Kao poduzetnici početnici često ne znate kako dospjeti do prvih kupaca ili klijenata. Koja je strategija najbolja u tom slučaju, objasnio je David Rey Hudeček na edukaciji Najbolja marketinška strategija za poduzetnike početnike.
Kontinuiranost je jedna od najvažnijih stvari u marketingu. Redovito objavljujte sadržaj i potrudite se da on bude uvijek aktualan.
Ovisno o veličini poslovnog subjekta, odredite i na kojim ćete se platformama pojavljivati. Nije važan broj društvenih mreža na kojima ste prisutni, već kvalitetan i redovit sadržaj.
Marketing je sve što napravite za dugoročni odnos sa svojim klijentima. Imajte misiju i viziju; što želite da vaše poduzeće postane?,
poručio je David polaznicima.
Tek se prije nekoliko godina u Hrvatskoj počelo pričati o targetiranju u marketingu. To je najvažnije kako biste svoje proizvode i usluge nudili isključivo svojoj ciljanoj skupini.
Osim toga, postoje alati koji prate akcije korisnika vaše web stranice, primjerice Hotjar, koji otkriva ponašanje čitatelja. Putem tog alata, naime, snimate što čitatelj čita i na kojim dijelovima vaše web stranice se zadržava. Na taj način možete ispraviti pogreške i razviti strategiju kojom ćete postići najbolje rezultate. Važno je da novac, trud i vrijeme ulažete u ono što će vam na kraju donijeti kupce/klijente koji će ostati.
Nemojte se bojati ljudima dati do znanja što ste im sve dali,
kazao je David, želeći naglasiti kako je važno da kupci ili korisnici proizvoda i usluga budu upoznati s trudom koji ste uložili da bi vaš proizvod/usluga bio onakav kakvim ga prezentirate.
Edukacija je veoma zanimljiva i poučna jer predavač govori o primjerima iz stvarnog života te se iz toga najbolje uči. Naravno, dobili smo i pojmove iz teorije da se sve to može dobro povezati u smislenu cjelinu,
iznio je svoje dojmove Ivor Turčin, polaznik edukacije.