Sve više kupujemo online!
Svijet oko nas se neprestano mijenja, a s njima i trendovi koji utječu na poslovanje. Koje su to promjene u svijetu digitalnog marketinga, saznali smo od Miroslava Varge na edukaciji Digitalni marketing uz Google alate.
Posljednjih nekoliko godina svjedoci smo globalizacije i digitalizacije, a pandemija je te procese još dodatno ubrzala. Danas su svi na internetu, neovisno o dobnoj skupini.
Koje su promjene u ponašanju ljudi nakon pandemije?
Iako se nakon više od dvije godine stvari polako vraćaju u normalu, u ljudskom ponašanju ostale su određene promjene i navike u ponašanju ljudi. Što to znači za poslovanje?
Unatrag zadnje dvije godine primijećeni su sljedeći trendovi:
- Nove navike kupaca – potrošači su razvili nove potrebe, usvojili su naviku korištenja novih prodajnih i medijskih kanala te su razvili drukčije potrošačko ponašanje,
- Rast e–commercea – sve više ljudi kupuje sve više proizvoda i usluga online,
- Novi korisnici i publike usvajaju online navike – ljudi stariji od 55 godina su tijekom pandemije prvi put kupovali online (tzv. „silver surfers“) te oni sada čine veliki dio potrošačkog kolača,
- Povećan broj online kupnji oko određenih datuma – najprometniji su Black Friday, Cyber Monday, cijeli prosinac i početak siječnja,
- Povećan broj kupnji putem mobilnih telefona – velik broj online kupnji se održao upravo putem mobilnih telefona, osobito za vrijeme blagdana.
Na predavanju su polaznici upoznati s najnovijim digitalnim trendovima te su im prezentirani ključni Google-ovi alati za razvoj biznisa. Kakav je njihov finalni dojam, najbolje govore ove riječi zadovoljnog korisnika:
Mogu samo reći da ‘skidam kapu’ Plavom Uredu i gosponu Miroslavu! Ova edukacija je pružila toliko informacija, alata, savjeta i humora koje nigdje drugdje ne mogu pronaći! Odličan predavač, pun ideja i inspirativnih materijala koji su me okupirali, potakli na razmišljanje i definitivno ‘otvorili oči’ ka drugačijem i kreativnom kutu digitalnog marketinga. Hvala Vam od srca na ovom predavanju!“.