Sve više koristimo mobilne uređaje!
Sve bržom digitalizacijom trendovi se sve brže mijenjaju, kao i naša ponašanja. Ta ponašanja utječu na načine korištenja tehnologije, ali i načine na koje kupujemo proizvode. O novim trendovima u svijetu digitalnog marketinga informirao nas je Miroslav Varga na webinaru Digitalni marketing uz Google alate.
Najveća prednost digitalnog marketinga jest mogućnost mjerenja. Na temelju mjerenja možemo zaključiti koje su naše kampanje više, a koje manje efektivne te što naši kupci zapravo žele.
U digitalnom marketingu predrasude su vaši najveći neprijatelji, a brojke prijatelji! Nemojte razmišljati o demografskim osobinama svojih kupaca, eksperimentirajte i mjerite svoje kampanje“,
istaknuo je Miroslav. A brojke govore sljedeće:
- video streaming, društvene mreže i korištenje mobilnih uređaja bilježe neprestani rast,
- print, radio i TV-a bilježi pad,
- tijekom dana ljudi najviše koriste mobilne uređaje.
Zašto je mobile bitan?
Od 6.8 milijardi ljudi na planetu, 4 milijardi ih posjeduje mobilne telefone, a od toga ih samo 3.5 milijardi koristi četkicu za zube. Ovo su još neke zanimljivosti:
- 48% ljudi svakodnevno drži mobitel pokraj svog kreveta dok spavaju,
- 49% ljudi pokazuju znakove nervoze ako izađu izvan kuće bez svog mobilnog telefona,
- 86% korisnika mobilnih uređaja koriste mobilni telefon kada gledaju TV,
- sve više internetskih pretraga događa se upravo preko mobilnih telefona,
- bilježi se rast plaćanja putem mobilnih uređaja.
Ako webinar može vrijediti zlata, Vargin vrijedi platine. Izuzetno stručan, vrlo zanimljiv i jasan, prepun mudrosti koje su mi neophodne. Jedina zamjerka – što je webinar dug samo 6 sati! S obzirom na opširnost teme, ovo bi moglo biti dvo- ili čak trodnevni webinar. Hvala Miroslavu na odličnom uvidom i znanju!,
zaključio je jedan od polaznika ovog webinara.