Stvorite marketinšku priču
Za uspješnost poslovanja ključno je ostvariti dobar odnos i povjerenje s kupcima. Koje su ključne sastavnice dugoročnog odnosa s kupcima i klijentima saznali smo na edukaciji Najbolja marketinška strategija za početnike koju je održao David Rey Hudeček.
Da biste uspješno plasirali proizvod na tržište, morate stvoriti priču. Od svog proizvoda stvorite nešto više, nešto što će ljudima ostati u pamćenju te će ih potaknuti da postanu vaši korisnici.
Danas se više ne radi o stvarima koje radite nego o pričama koje pričate,
započeo je predavanje David ističući važnost priče koju obuhvaća proizvod.
Posao se bazira na priči, ali i na brojkama, odnosno financijskom dijelu. Potrebno je uskladiti priču koju stvarate sa cijenom svog proizvoda ili usluge.
Budite svjesni da neće uspjeti svaki vaš marketinški korak. Stoga je bitno da usvojite osnovne principe marketinga.
David savjetuje knjigu Principles of Marketing, Philipa Kotlera, kao podlogu za osmišljavanja marketinške strategije. Kada doživite krizu i počnete sumnjati u vlastiti uspjeh, krenite od osnova marketinga i teorije. Principi marketinga su tu da im se uvijek možete vratiti i krenuti iz početka. Sve je to podloga kako biste mogli svoj proizvod ili uslugu formirati u cijelosti te kroz prepoznatljivu priču potaknuti na akciju.
Marketing je proces koji traje, a stjecanje povjerenja kupaca je ključno. Upravo to možete postići kvalitetnim povezivanjem kroz priču koju osmišljavate.
Koliko je ova edukacija poučna i praktična, kazala je Dorotea Dunaj, polaznica edukacije:
Ova edukacija je izuzetno korisna i početnicima i postojećim biznisima. Na vrlo suveren, pristupačan i zanimljiv način možete naučiti mnogo toga i primijeniti u svojem poslu te svakodnevnom životu. Sve pohvale!