Što znači imati cjenovnu strategiju?
Što je dobra cijena za određeni proizvod ili uslugu i kako je uopće izračunati pitanja su koja muče mnoge poduzetnike početnike. Tom (problematičnom) tematikom bavili smo se uz Dubravka Lacić na webinaru Kalkulacija cijena. Ovaj put smo se posvetili cjenovnim strategijama i što znači imati namjerne cijene.
Kada poduzetnik ima cjenovnu strategiju, to znači da on ima „namjerne cijene“.
Važno je da vaše cijene nisu „slučajne“, nego „namjerne“! „Slučajne“ cijene su rezultat svega drugoga samo ne vašeg temeljitog promišljanja i one predstavljaju siguran put u propast!“,
istaknula je Dubravka.
Što su namjerne cijene?
Kada imamo namjerne cijene, cijenu upotrebljavamo aktivno i promišljeno kao sredstvo razvoja poslovanja te kao prodajno i marketinško sredstvo rada.
Prema tome, cijene mogu biti:
- namjerno niske – možemo imati popuste, akcije i posebne pogodnosti,
- namjerno visoke – možemo namjerno držati određeni standard cijena kako bismo dobit mogli uložiti u daljnji razvoj poslovanja.
Postoje mnogi načini određivanja cijena prema raznim cjenovnim politikama o kojima su polaznici učili na ovom webinaru. Njihovi dojmovi su sljedeći:
Puno više informacija nego što meni treba za moj posao, ali super je dobiti uvid i širu sliku. Gospođa Dubravka je izuzetno stručna i simpatična, hvala ZICER Plavom uredu!“.