Što valja napraviti prije Google Ads oglašavanja?
Kako bi doveli što više posjetitelja na svoju web stranicu ili webshop, poduzetnici se često služe Google Ads (nekad Google AdWords) oglasima. Kako pravilno postaviti Google Ads kampanje učili smo na edukaciji Uvod u Google Ads od stručnjaka Miroslava Varge.
Google Ads oglasi veoma su privlačna opcija za poduzetnike. Riječ je o Google-ovom oglašivačkom sustavu putem kojeg korisnici interneta dolaze do internetskih rezultata za određene ključne riječi koje upisuju u tražilice.
Što valja napraviti prije Google oglašavanja?
Kako bi oglašavanje na Google-u prošlo što uspješnije i bezbolnije, Miroslav nam savjetuje prije oglašavanja postaviti dobre temelje:
- Odredite cilj! – ispravno postavite konverzije koje želite pratiti,
- Istražite tržište – pritom koristite Google Trends i Keyword planner,
- Provjerite web stranicu – postoje brojni online alati putem kojih se može provjeriti kvaliteta pojedine web stranice, a Miroslav nam je preporučio čak nekoliko njih.
Također, valja odrediti što se Google oglašavanjem uopće želi postići – je li to veći udio na tržištu, veći broj prodaja, veći prihodi ili veći profit.
Upravljati kampanje treba prema cilju, a ne prema kliku!“,
istaknuo je Miroslav.
Polaznici su na predavanju prošli kroz cijeli proces kreiranja Google Ads računa te kreiranja Google Ads kampanja te su od Miroslava dobili odgovore na sva svoja pitanja. Na kraju, ovo su njihovi dojmovi:
Predavač je odličan, na zanimljiv način prenosi znanje i odmah se prolazi praktični dio. Iako nisam u marketingu sve je bilo razumljivo i puno je interakcije s polaznicima. Samo tako nastavite!“.