Što sve utječe na rang Google AdWords oglasa?
Jedan od najefektivnijih načina za doprijeti do kupaca od strane malih poduzetnika jest putem kanala digitalnog marketinga. Kako to učiniti, objasnio je našim polaznicima Krešimir Koružnjak na edukaciji Osnove digitalnog marketinga, a posebnu pažnju posvetili smo Google AdWordsu i faktorima koji utječu na rang Google AdWords oglasa.
Google AdWordsi, za razliku od SEO optimizacije, funkcioniraju na potpuno drugačijem principu. Oboje ovise o ključnim riječima, ali imaju različite algoritme”,
naglasio je Krešimir. Dok se u SEO optimizaciji velika pažnja posvećuje sadržaju i linkovima, u Google AdWords-u su nam bitni neki drugi parametri koji će utjecati na poziciju našeg oglasa.
Pozicija AdWords oglasa jest redoslijed prikazivanja oglasa na Google stranici za određenu ključnu riječ. A tu poziciju određuje rang oglasa na dražbi.
Kako Google AdWords odlučuje o rangu oglasa?
Rang Google AdWords oglasa temelji se na:
- iznosu licitacije – koliko smo spremni izdvojiti za neku ključnu riječ?
- komponentama ocjene kvalitete – relevantnost oglasa, doživljal odredišne stranice, očekivana stopa klikanja,
- očekivanom učinku proširenja,
- očekivanom učinku ostalih formata oglasa.
Edukacija je super organizirana, zanimljiva i korisna. Predavanje je friendly s puno primjera koji život znače. Nadamo se novim edukacijama u Plavom uredu!”,
priznao nam je Mario Dumančić, polaznik ove edukacije.