Što trebate znati o komunikacijskim stilovima?
Svi komuniciramo. No ponekad ta komunikacija nije uspješna, odnosno ne donosi željene rezultate. Kakvu ulogu u tome igraju komunikacijski stilovi saznali smo od Elvire Mlivić Petrović na webinaru Kako organizirati uspješne sastanke koji donose rezultate?.
Način komunikacije određenog pojedinca obilježen je komunikacijskim stilom te osobe. Možemo razlikovati 4 komunikacijska stila – emotivni stil, upravljački stil, refleksni stil i podržavajući stil.
Što je bitno znati kod komunikacijskih stilova?
Kod prodajnih sastanaka je od izuzetne važnosti uspostavljanje dobrih odnosa s drugom stranom, a tu nam je od izuzetne koristi poznavanje komunikacijskih stilova:
Sposobnost da govorite ‘jezikom druge osobe’ važna je osobina u uspostavljanju odnosa!“,
ističe Elvira.
Kada je riječ o komunikacijskim stilovima, Elvira ističe par načela u vezi istih:
- Individualne razlike postoje i važne su.
- Stil komuniciranja je način razmišljanja i ponašanja.
- Individualne stilske razlike obično su trajne.
- Postoji ograničen broj stilova.
- Za razvoj najproduktivnijih odnosa nužno se uskladiti sa stilom komuniciranja ljudi s kojima radite.
Polaznici su na ovom webinaru detaljno prošli svaki od tih stilova, dok je Elvira teoriju popratila brojnim primjerima iz stvarnog života.
Elvira je sjajno za puno toga dala primjere iz prakse koje cijenim. Super je pratila chat što mi je kod nje fascinantno kako sve stigne, odgovori na pitanja vrlo konkretni, materijali su prebogati i uvijek se mogu vratiti ako nešto zaboravim, sve u svemu prezadovoljna, jedno od najboljih predavanja!“,
dojmovi su jedne od polaznica ovog webinara.