Što treba sadržavati dobar oglas?
Mediji, internet, stvarni život – na koji način najbolje doći do potrošača? Iako se odgovor na ovo pitanje ponekad čini jednostavan, moguće je da se naša očekivanja temelje na subjektivnim pretpostavkama. Do odgovora možemo doći uz pomoć istraživanja tržišta, a kako to ostvariti objasnila je Nada Finderle polaznicima edukacije “Istraživanjem i analizom do potrošača”.
Istraživanjem tržišta možemo uvelike smanjiti rizike poslovanja – pomoću njega možemo donositi bolje poslovne odluke te dobiti bolji uvid u postojeće potrošače, kupce, tržišna kretanja i konkurenciju. To nas na kraju dovodi do bolje definirane tržišne strategije.
Podatke za istraživanje tržišta možemo skupiti iz:
- javno dostupnih podataka – generalni pokazatelji, nisu strukturirani, s vremenskim odmakom, besplatni su;
- podataka specijaliziranih agencija – vrlo specifični i precizni, strukturirani, manji vremenski odmak, plaćaju se.
Kada uz pomoć skupljenih podataka definiramo tržišnu strategiju, dolazimo do faze kreiranja marketinške kampanje. Predavačica savjetuje plasirati oglase na mjesta gdje će ga vaše ciljne skupine najprije primijetiti:
Komunikacija treba biti osobna, relevantna i u pravo vrijeme!”.
Također daje i preporuke za obavezan sadržaj dobrog oglasa:
- prednost koju kupac dobiva, ono što mu je bitno – podatke o sebi staviti u drugi plan
- najbitnije informacije – ne pretrpati oglas informacijama
- obavezno naznačiti – cijenu i akcije, mjesto kupnje, radno vrijeme i kontakt.
Predavačica je odlična i puna znanja koje s entuzijazmom dijeli s nama. Vjerujem da će mi mnoštvo informacija koje sam dobila na ovoj edukaciji biti od velike pomoći u mojim poduzetničkim koracima, ali i kasnije”
– izjavila je Sandra Jambrec, polaznica edukacije.