Što sve možemo pratiti kroz Google Analytics?
Da bi naše web stranice bile uspješne, potrebno je znati što korisnici rade na našim web stranicama. A da bismo znali što je to, potrebno je znati analizirati podatke. Kako to raditi kroz Google Analytics, učili smo od Roberta Petkovića na edukaciji Uvod u web analitiku.
Internet nam s marketinške perspektive donosi dvije odlične stvari – dvostruku komunikaciju i mjerljivost. Kada znamo što korisnici rade na našim web stranicama, možemo bolje zadovoljiti njihove potrebe i poboljšati našu ukupnu web strategiju.
Ako ne znamo ZAŠTO nam brojevi rastu, jednom kada počnu padati (a hoće!), tada je prekasno za promjenu”,
istaknuo je Robert.
Što sve možemo mjeriti Google Analyticsom?
Kroz sustav Google Analytics možemo mjeriti mnoge stvari – od broja posjetitelja, količine i trajanja posjeta, najčešće prikazivanih stranica, broj dolazaka i tako dalje.
No, Robert ističe kako zapravo Google Analyticsom želimo mjeriti:
- Efikasnost marketinških kampanja – Koliko je posjetitelja došlo na naše web stranice i iz kojih izvora?
- Efikasnost web dizajna – Kako posjetitelji doživljavaju naše web stranice?
- Efikasnosti određenih funkcionalnosti na pojedinim stranicama – Što posjetitelji rade na našim web stranicama? Ispunjavaju li posjetitelji naša očekivanja ili ciljeve? Što sve trebamo mijenjati da ostvarimo planove?
Edukacija je vrlo zanimljiva, a predavač je također prikazao gradivo na zanimljiv način. Odgovorio je na sva postavljena pitanja i stekla sam znanja koja će mi pomoći u mojem poslu!”,
zaključila je Ines Ivanović na kraju ove edukacije.