Što su „Value Based Bidding“ strategije?
Google Ads oglasi pomažu nam doći do relevantnih kupaca koji aktivno pretražuju pojmove na internetu koje nazivamo ključnim riječima, a sve o ovom sustavu učili smo od Miroslava Varge na edukaciji Uvod u Google Adwords.
Google Ads, odnosno nekadašnji Google Adwords je Google-ov sustav koji omogućuje precizno oglašavanje na temelju ključnih riječi, lokacije, demografskih podataka i drugih podataka.
O radnjama koje valja uraditi prije postavljanja Google Ads oglašavanja smo već pisali, a najvažnije je zapravo odrediti ciljeve što želimo postići te adekvatno prema tome postaviti konverzije.
Što su „Value Based Bidding“ strategije?
Upravljati kampanje treba prema cilju, a ne kliku!“,
ističe Miroslav. Ciljeve valja postaviti prema SMART metodi (specific, measurable, achievable, realistic, timely), a Google nam za Google Ads oglase i sam daje neke preporuke.
Tako je poželjno koristiti „Value Based Bidding“ stategije (VBB) od kojih možemo razlikovati:
- Maximize clicks – za određeni proračun nastoji prikupiti najveći broj klikova,
- Maximize conversions – za zadani proračun nastoji ostvariti najveći broj konverzija. Dok nema dovoljno konverzija radi poput „maximise clicks“,
- Maximize conversion value – za zadani proračun nastoji ostvariti najveći prihod od konverzija,
- Target impression share – za zadani proračun nastoji ostvariti ciljani broj prikazivanja oglasa.
Postoji i opcija ručnog postavljanja cijene klika (Manual CPC), no Miroslav preporučuje uvijek koristiti neku od automatiziranih verzija „biddinga“, a ručno postavljanje cijena koristiti eventualno za testiranje.
Odličan predavač kao i uvijek. Jako zanimljivo prenosi dugogodišnje znanje, a opet prilagođeno početnicima. Svatko tko se želi baviti Google Adsima mora poslušati najmanje jedno ovakvo predavanje!”,
zaključak je jednog od polaznika.