Što su CRM sustavi i zašto ih koristiti?
Bez obzira kojom se djelatnosti bavili, uvijek ćemo trebati prodavati svoje proizvode ili usluge. Međutim, prodaja je najčešće ono na čemu padaju mnogi poduzetnici. Kako svladati prodaju u poslovnom okruženju učili smo od Tomislava Krište na edukaciji B2B prodaja – Kako posložiti i razvaliti prodaju?.
Prodaja je krvotok svakog poduzeća!“,
započeo je Tomislav predavanje.
No za razliku od B2C (Business to Customer) prodaje, B2B (Business to Business) prodaja zahtijeva specifičan pristup, duboko razumijevanje potreba klijenata te strateški pristup istima.
Uspješna B2B prodaja nije samo sklapanje ugovora, već je tu od izuzetne važnosti izgradnja trajnih partnerstava koja će doprinijeti dugoročnom rastu i razvoju poduzeća. U tome nam uvelike mogu pomoći CRM sustavi.
Što su CRM sustavi?
CRM (Customer Relationship Management) sustavi su jedan od najmoćnijih alata u prodaji. Pomoću njih upravljamo i aktivno pratimo odnose s potencijalnim i sadašnjim klijentima te nam daju brojne uvide pomoću kojih možemo značajno unaprijediti vlastite prodajne strategije.
Tomislav nam je ovom prilikom preporučio čak nekoliko CRM alata:
Svaki od ovih alata ima svoje prednosti i nedostatke, a konačan izbor svakog od njih ovisi o poduzetniku. Tijekom webinara Tomislav je prisutnima pokazao primjere uspješnih CRM sustava na što su oni reagirali riječima:
Izvrsno i vrlo zanimljivo predavanje gdje su spoj teorije i vlastitog iskustva došli do izražaja te je prijenos znanja prezentiran na jednostavan i pristupačan način!“.