Što su brend arhetipovi?
Kako bi se diferencirali od svoje konkurencije na tržištu, potrebno je raditi na vlastitom brendu. Savjete kako osmisliti svoj brend i proširiti vijest o njemu putem digitalnih kanala dao je našim polaznicima Tomislav Pancirov na edukaciji Digitalnim kanalima do uspješnog brenda.
Dobar brend daje dodatnu vrijednost nekoj osobi, proizvodu ili usluzi i upravo on je razlog zašto netko na tržištu bira nas, a ne nekog drugog konkurenta. No prije nego što krenemo u akciju izgradnje brenda, potrebno je osmisliti svoj brend i vrijednosti koje on zastupa.
Tu nam pomažu brend arhetipovi. Arhetipovi su poput mitoloških obrazaca te označavaju osnovne ljudske motive. Ovu teoriju je osnovao Jung, utemeljitelj analitičke psihologije, koji tvrdi kako arhetipovi predstavljaju poveznicu između potreba korisnika i usluge koju pružate.
Koji sve brend arhetipovi postoje?
Tomislav nas je na predavanju upoznao s 12 brend arhetipova koji proizlaze iz 12 osnovnih motiva koje brend ima, a razlikujemo: kreatora, nevinog, mudrog, istraživača, buntovnika, čarobnjaka, heroja, ljubavnika, dvorsku ludu, uobičajenog, skrbnika i vladara.
Za svaki od ovih arhetipova možemo na prvu definirati osobine, ponašanja i svrhu za brend. Iako se često brend može pronaći u više arhetipova bitno je odrediti koji je primaran i tako posložiti cijelu komunikaciju.
Izuzetno zanimljiva i aktualna radionica o digitalnim kanalima brendiranja sebe i poslovanja. Već mi je od ovog trenutka korisna jer su mi otvoreni drugačiji vidici o alatima kako prodati vlastite usluge i proizvode, npr. detaljno planiranje pojedinačne digitalne kampanje za prodaju vrlo vrijednih nekretnina u portfelju jednog posrednika u prodaji nekretnina!”,
izjavio je Domagoj Udiljak, polaznik ove edukacije.