Što sadrži prodajna web stranica?
Na današnjem tržištu neizbježno je razmišljati o digitalnoj marketinškoj strategiji. Što sve ona uključuje i na koji način joj pristupiti učili smo od Krešimira Koružnjaka na edukaciji Osnove digitalnog marketinga.
Mnogo je načina na koje možemo prakticirati digitalni marketing. Ipak, web stranica je temelj digitalnog marketinga. Ona je naše centralno mjesto na internetu na kojem komuniciramo određene poruke prema svojim kupcima.
Što sadrži prodajna web stranica?
Svaka web stranica i svaka marketinška kampanja ima određeni cilj, pa tako oni mogu biti informiranje, prodaja, izgradnja lojalnosti potrošača, podrška ostalim komunikacijskim kanalima prilikom lansiranja kampanja.
Za prodajno orijentiranu web stranicu, Krešimir preporučuje:
- isticanje neposrednih „Call-to-action“ fraza,
- navođenje popusta, vremenskih ograničenja kupovine proizvoda,
- korištenje različitih apela (emocionalnih, racionalnih, moralnih),
- pozivanje na fizički posjet prodajnom mjestu.
Tijekom edukacije polaznici su obradili razne aspekte digitalnog marketinga kako bi ih na kraju uspjeli povezati u cjelinu te osmisliti vlastitu digitalnu marketinšku strategiju:
Predavanje je pokrilo zaista širok spektar vrlo specifičnih znanja i alata. Svaki od njih mogao bi se još na n-tu obraditi u dubinu, no toliko lijepo je predavanje zaokruženo, s toliko šarma, iskustva, volje… Jako je teško ovu temu objasniti nekom tko nikad nije čuo uopće za pojmove iz svijeta digitalnog marketinga – a Krešo je to uspio kao od šale. Izvrstan predavač. Dobila sam dojam da mu se zaista i u budućnosti mogu obratiti, a zainteresirao me za područje koje mi inače nije sexy – u smislu želje za daljnju edukaciju i istraživanje. Općenito, krasno osoblje, super tema!“,
zaključci su jednog polaznika.