Što prodajem?
Bez obzira jeste li ikada u životu nešto prodavali, a sigurno jeste, kao kupac ste aktivni svaki dan. Vještine prodaje učimo od malih nogu već kada nas kao djecu pošalju da obavimo neku kupovinu gdje smo neformalno učili komunicirati u prodajnom procesu. Prodaja je zahtjevan proces i potrebna je vrlo detaljna priprema prije plasiranja konačnog proizvoda ili usluge. Što zapravo prodajemo i kako želimo prodavati? Tijekom seminara Prodaja za 5 polaznici su naučili ciklus pripreme za prodaju koji obuhvaća:
- Poznavanje proizvoda i usluga- funkcije
- Ciljana skupina kupaca
- Procedure,aplikacije
- Tko sve sudjeluje u procesu prodaje
- Ažurnost i točnost prijenosa podataka
- Prodajni planovi i ciljevi
Da bi kupac kupio vaš proizvod morate istaknuti korist koju kupac dobiva kupnjom ili rješenje problema koje dobiva kupnjom proizvoda ili usluge. Fokusirajte se na isticanje primarne koristi koja je najvažniji segment u plasiranju proizvoda.
istaknula je Snježana Kupres. Kada govorimo o prodaji onda svakako moramo dati dovoljan broj informacija kupcu, a može se reći da je glavni cilj prodaje uvjeravanje. Rezultat prodaje je promjena svijesti kupca prilikom donošenja odluke o kupovini. Uvjeravanje ili promjena stanja svijesti direktno je vezana za ljudske emocije. Zato je u prodaji važan i prijenos emocija. Pozitivne, iskrene emocije stvorit će kod kupca povjerenje, što je osnovni uvjet kupnje, a neophodan uvjet da postane lojalan, da nam se vrati i preporuči nas. Zato se vještine prodaje moraju učiti kroz praksu.
Kroz ovaj seminar susrela sam se s nekim tehnikama u prodaji koje nisam prije poznavala. Zanimljiva mi je tehnika zrcaljenja koja je primjenjiva u svim poslovima. Bilo je zbilja korisno i zanimljivo.
poručila nam je polaznica Andrea Matulić.