Što poduzetnik poduzima za prezentaciju posla?
Na jednom od najdinamičnijih predavanja, Sanela Dropulić objasnila je našim polaznicima važnost javne prezentacije posla kojim se bave. Nakon što su se imali priliko svi predstaviti, Sanela je objasnila koji su sve koraci koje poduzetnici moraju poduzeti kako bi prezentirali svoj posao.
Poduzetnik mora uložiti mnogo vremena kako bi postigao dobre rezultate i imao što bolju prezentaciju svog posla. Ovdje ste dobili priliku susrest se s tremom koja je prirodna i neizbježna kada se predstavljate pred određenim brojem ljudi. Najlakše je komentirati nevaljale pothvate, ali tu smo da naučimo što više raditi i na kraju popraviti prezentiranje u javnosti.
istaknula je kroz praktične primjere Sanela našim polaznicima.
Ono što poduzetnik poduzima kada je javna prezentacija u pitanju jest:
- o svojim proizvodima/uslugama sam informira tržište i klijente;
- Sam osmišljava svoj vizualni identitet (nekada čak i godinama);
- Boji se i ne zna komunicirati s medijima;
- Ne koristi alate i kanale komunikacije s kupcima;
- Nema vremena za ažuriranje informacija o svom poslovanju, proizvodu i/ili usluzi.
Ono što poduzetnik treba poduzimati jest:
- I prije početka poduzetničke aktivnosti napraviti plan tržišnih aktivnosti;
- Za male novce se može dobiti kvalitetan logo, vizualni identitet, moto poslovanja (nagradna igra, kompenzacije, volontiranje…);
- Inicirati i njegovati odnose s medijima uz potporu stručnjaka;
- Baze podataka, news letter, društvene mreže, čestitka za blagdane;
- Pravovaljana i točna informacija je imperativ poslovanja.
Ovo predavanje je bilo vrlo profesionalno, inspirativno i motivirajuće. Sanela Dropulić je stvorila opuštenu atmosferu u kojoj smo se mogli predstaviti i prevladati tremu.
objasnio nam je polaznik Borislav Maoduš.