Što očekivati od SEO optimizacije?
Na edukaciji “Uvod u SEO optimizaciju” predavač Siniša Gavrilović upoznao je naše polaznike sa SEO optimizacijom te kako ju korisiti za bolje poslovanje.
Što je SEO optimizacija?
Pojednostavljeno rečeno SEO je proces u kojem kroz poboljšanja na našim stranicama i oko njih ostvarujemo veću vidljivost na Internet pretraživačima. Veća vidljivost će dovesti do većeg broja posjeta koje će u konačnici značiti bolje poslovne rezultat nekog web sjedišta. Prije nego što počnemo pričati o kakvim se točno poboljšanjima radi pokušajmo pronaći odgovor što je zapravo cilj i svrha Internetskih pretraživača?
Internet tražilice imaju nezahvalan posao koji se sastoji u pregledavanju svega što postoji na Internetu i pokušaju utvrđivanja koji su najrelevantniji i najznačajniji rezultati prema ključnoj riječi ili ključnoj frazi koju je u Internet tražilicu upisao korisnik. Ključna riječ može biti jedna riječ ili više njih. Ako korisnik napiše više povezanih riječi u tražilicu tada govorimo o ključnoj frazi, no radi lakšeg razumijevanja radilo se o jednoj ili više riječi najčešće ćemo upotrebljavati termin ključna riječ.
Što očekivati od SEO optimizacije?
SEO je proces koji traži puno rada, vremena i strpljenja. Strpljenje je vrlina a kada je SEO u pitanju strpljenje je izuzetno važna osobina svakog tko se želi baviti SEO optimizacijom. Pristupate li SEO optimizaciji opremite se velikim količinama strpljenja i to na duže staze.
Potrebno vam je vrijeme da osmislite i provedete svoju SEO strategiju, da istražite ključne riječi. Vrijeme vam je potrebno i za izgradnju kvalitetnog sadržaja koji će biti od koristi vašim posjetiteljima. Dodatno vrijeme će vam biti potrebno da izgradite autoritet svojeg sjedišta i za njega osigurate kvalitetne povratne linkove s drugih relevantnih web odredišta.
Vrijeme će vam biti potrebno i da riješite sve tehničke aspekte SEO optimizacije jer se radi o procesu koji zapravo nema svoj kraj, uvijek postoji još nešto što možete napraviti da poboljšate svoje pozicije. Druga stvar koja vam ne ide na ruku su i stalne promjene algoritma pozicioniranja. Važno je shvatiti da se algoritam stalno mijenja i da niti jedan SEO stručnjak na to ne može utjecati.
Svaka uspješna SEO kampanja uvijek u obzir uzima dvije strane, samog korisnika ali i tražilicu odnosno njezina stalno mijenjajuća pravila pozicioniranja web stranica. Konačni cilj svake internet tražilice je pružanje onih rezultata za koje će ljudi smatrati da su im korisni i od pomoći.
Plavi ured je zanimljiv zbog toga što uz odlične predavače okuplja raznovrsne i zanimljive ljude koji doprinose kvaliteti predavanja dijeljenjem svojih iskustava. Predavač je izvrstan i susretljiv te daje širok spektar znanja, od onih početničkih do naprednijih pitanja. Radionica je sadržajna i omogućava polaznicima stjecanje konkretnih znanja.
istaknule su polaznice Ana i Slavica Josipović.