Što moramo znati o svom idealnom kupcu?
Postoje kupci, a postoje i idealni kupci. Što se više približavamo svojim idealnim kupcima, bolje smo posložili svoje poslovanje. Kako shvatiti tko je naš idealan kupac i kako doći do njega, saznali smo na edukaciji Tko je moj idealni kupac? od Vanje Andrića.
Prodavati onima za koje znaš da žele pričati s tobom puno je učinkovitije nego smetati strancima!“,
istaknuo je Vanja na početku predavanja.
A da bi znali tko želi pričati s nama, još više – tko želi lijepo pričati s nama, potrebno je prepoznati tko je on i kakve su njegove potrebe.
Koje podatke bismo trebali znati o svom idealnom kupcu?
Da bismo upoznali svog idealnog kupca, valja o njemu saznati neke temeljne psihografske karakteristike:
- Kakvo je njegovo ponašanje?
- Koje su njegove potrebe?
- Što ga boli? Što mu smeta?
- Koji su mu hobiji i interesi?
- Što voli?
- Što čita i gleda?
- Koje ciljeve ima?
Zatim valja analizirati naučeno, optimizirati, biti kreativan s rješenjima te eksperimentirati na manjem broju korisnika. Na kraju, valja primijeniti dalje ono što radi. Sve ovo je proces učenja i OK je nekad i pogriješiti.
Radionica zapravo nije kako naći idealnog kupca nego kako postaviti prava pitanja da shvatimo tko je naš idealan kupac, a zatim shvatimo kamo želimo ići. Najveći benefit je što je interaktivna pa kroz tuđe proizvode i tuđa razmišljanja možemo puno bolje shvatiti vlastiti proizvod i vlastito tržište. Uglavnom za preporuku čak i za one koji misle da plivaju u marketingu!“.
dojam je jednog od polaznika.