Što mora imati dobra priča?
Moderni potrošači sve su zahtjevniji, pa danas više nije dovoljno imati samo dobar proizvod, već biti brend i ispričati svoju priču. O temeljima dobre priče slušali smo na webinaru Dobrom pričom do uspjeha od Maje Belušić.
Ljudi očekuju da im stvari koje kupe ne samo služe, nego i nešto znače. Kroz cjelovito ponavljanje priče, ljudi se mogu identificirati sa svrhom, odnosno idejom nekog brenda.
Ako želite nekome prenijeti svoje ideje i utjecati na ljude, morate znati ispričati priču“,
istaknula je Maja tijekom predavanja.
Što mora imati dobra priča?
Svi smo još kao djeca slušali priče, stoga ih i danas volimo kao odrasli ljudi. Da bi priča nekog brenda bila dobra, ona mora:
- odgovoriti na upit ili potrebu,
- objasniti zašto smo rješenje nekog problema,
- pozvati na akciju,
- biti konkretna.
Dobra priča sadrži emocije i potiče stvaranje koktela hormona dopamina (hormon sreće), oksitocina (hormon povjerenja i empatije) te endorfina (osjećaj ugode, opuštenosti, povezivanja) kod osoba koje je konzumiraju.
Na webinaru je Maja predstavila nekoliko primjera dobrih priča hrvatskih poduzetnika, a polaznici su tijekom edukacije na temelju zadataka pokušali kreirati vlastitu brend priču.
Odlično predavanje, usmjerilo me cilju, iskristaliziralo mi se puno toga. Dobila sam ideju na koji način ispričati priču, kako oblikovati web stranicu, društvene mreže, te kako prezentirati sebe“,
kazala je jedna od polaznica.