Što je sve potrebno definirati prije pokretanja webshopa?
Trendovi nam pokazuju da sve više kupujemo preko interneta. Black Friday je postao važan datum u kalendaru, a ususret njemu održana je edukacija Postavljanje i razvoj uspješnog ecommerce poslovanja koju je vodio Darijan Kosić.
Današnji kupac želi sve i odmah, po što boljoj cijeni i uz što bolje korisničko iskustvo. Iz tog razloga sve više ljudi kupuje putem interneta, a da bismo im mogli ponuditi proizvode i usluge na taj način, potrebno je izraditi webshop.
Što sve moramo definirati prije pokretanja webshopa?
Kako bismo izradili dobar webshop Darijan ističe kako trebamo prvo poznavati svoje kupce i što im je bitno prilikom online kupovine, a zatim trebamo razmišljati o sljedećim točkama:
- Zašto želite otvoriti webshop?
- Koje je tržište na kojem želite prodavati?
- Tko su vaši ciljani kupci?
- Kakva je konkurencija i potražnja na tržištu za robom koju želite prodavati?
- Tko su vam potencijalni dobavljači?
- Koji su vam potencijalni troškovi?
- Koje sve načine plaćanje ćete ponuditi?
- Koje načine dostave (ili prikupa robe) ćete ponuditi?
- Koje načine oglašavanja ćete koristiti?
- Koju platformu i koje izvođače ćete odabrati?
- U kojem oblik poslovanja poslujete?
- Zadovoljavate li sve zakonske preduvjete?
Polaznici su se na ovoj edukaciji upoznali s informacijama i rješenjima za izradu vlastitog webshopa, kao i sa strategijom i alatima za realiziranje istog.
Planiram otvoriti webshop i predavanje je izvrsno!“,
riječi su jednog od prisutnih polaznika ove edukacije.