Što je SEO optimizacija sadržaja?
68% svakog online iskustva počinje pretragom, a čak 80% kupovine online istraživanjem. Kakvu ulogu u tome ima SEO i optimizacija sadržaja učili smo od Siniše Gavrilovića na edukaciji Uvod u SEO optimizaciju.
Internet tražilice pregledavaju sve što postoji na Internetu i pokušavaju utvrditi najrelevantnije rezultate prema ključnoj riječi koju je upisao korisnik u tražilicu.
Što je optimizacija sadržaja?
Optimizacija sadržaja je proces poboljšavanja kvalitete i važnosti sadržaja vašeg weba:
I ljudi i tražilice očekuju jasnoću i kvalitetu od vaših web stranica. Najvažnije, žele sadržaj kojem vjeruju! Ako korisniku pružite sadržaj koji je izvanredan on se vraća s još pitanja jer vjeruje vašim odgovorima. Kad ljudi nađu sadržaj koji im se sviđa, podijele ga. Tražilice mogu vidjeti da dijeljenja i tako rangirati sadržaj.
Što bolji sadržaj imate – to ćete imati više korisnika i bolje pozicije na tražilicama!“.
Siniša ističe kako je greška što većina ljudi optimizira samo tekst, dok optimizirati možemo:
- blog sadržaj,
- sadržaj na društvenim mrežama,
- fotografije i video,
- objave za medije,
- članke,
- A.Q. sadržaj,
- UGC (user generated content),
- razne dokumente – ppt, pdf, doc i slično.
Na kraju, Siniša ističe kako je SEO optimizacija sadržaja je odlična marketinška strategija za poduzetnike jer – za razliku od oglasa, SEO nije moguće ugasiti.
Odlična edukacija i jako zanimljiv i zabavan predavač!“,
dojam je jednog od prisutnih polaznika.