Što je remarketing?
S posebnim naglaskom na digitalni marketing, završen je tjedan marketinga u Planom uredu. Posljednje predavanje kao šećer na kraju održao je Miroslav Varga koji je polaznicima dao uvid u internet marketing kroz Google alate. Varga je jedini hrvatski Google stručnjak, nositelj svih Google AdWords i Google Analytics certifikata kao i najvišeg AdWords certifikata kojeg dodjeljuje Google – Google Adwords certified trainer. Google je tražilica broj jedan i njegova moć je tolika da ponekad dobijete osjećaj kao da zna sve o vama. Google zna sve o vama. On omogućuje praćenje posjetitelja internetskih stranica ili mobilnih aplikacija što se naziva remarketingom.
Po Googleovoj definiciji remarketing vam pomaže da dosegnete korisnike koji su posjetili vašu web-lokaciju ili koristili vašu aplikaciju. Prethodni posjetitelji ili korisnici mogu vidjeti vaše oglase dok pregledavaju web-lokacije koje su dio Google prikazivačke mreže ili dok na Googleu pretražuju pojmove povezane s vašim proizvodima ili uslugama. Da biste postavili remarketing, morat ćete dodati oznaku za remarketing na web-lokaciju ili u aplikaciju, izraditi popise za remarketing i izgraditi kampanje za remarketing koje koriste vaše popise. (izvor: Google)
Remarketing je iznimno važan za vašu internetsku stranicu jer posjetitelje stranice podsjeća na vas i stvara povezanost s brendom. Kroz povezivanje AdWordsa i Google Analytics računa možete slučajne posjetitelje pretvoriti u vjerne posjetitelje, te u konačnici konverzijom “uzeti” njihova očekivanja.
U Googleovoj infografici možete pogledati kako remarketing aktivnosti i kampanje izgledaju.
Kroz ovo predavanje dobio sam niz korisnih informacija o Google alatima za koje prije nisam znao da postoje. Svakako će mi koristiti za vlastitu promociju, ali i promociju posla kojeg planiram uskoro pokrenuti. U tako malo vremena dobio sam pregršt novih ideja. Izvrsno!
izjavio nam je naš polaznik Mario Purišić.