Što je pitch i koja je svrha pitcha?
Pitch je odličan alat za prezentaciju svoje tvrtke, proizvoda ili ideje. No, iako se možda čini jednostavnim, prava je umjetnost složiti dobar pitch. Kako izvući maksimum iz svoje prezentacije, učili su naši polaznici uz Vanju Andrića na edukaciji Pripremi se za pitch!.
Pitch je komunikacijski alat koji nam pomaže ostvariti konkretan cilj. Riječ je o kratkoj prezentaciji proizvoda ili usluge kojoj je cilj privući pažnju kupca (ili investitora) i uvjeriti ga u kupovinu (ili investiciju). Pitch obično traje između 30 sekundi i nekoliko minuta, ovisno o proizvodu i ciljanoj publici.
Koja je svrha pitcha?
Vanja ističe kako pitch ima nekoliko ciljeva:
- Informirati – Što kupci trebaju znati o vašim proizvodima ili uslugama?
- Uvjeriti – Što trebaju vjerovati o vama ili vašem biznisu?
- Motivirati – Što oni trebaju napraviti?
Pri izradi pitcha pomaže nam storytelling, odnosno proces u kojem koristimo činjenice i pripovijedanje kako bismo komunicirali nešto svojoj publici.
Prvo napišete priču, a onda napravite slideove. Budite strpljivi. Iterirajte dok ne pogodite ‘u sridu’!”,
savjetuje Vanja.
To su polaznici i učinili, jer su morali sastaviti vlastite pitcheve i prezentirati ih pred svima prisutnima. Nakon nekoliko krugova pitcheva, polaznici su uz savjete i povratne informacije predavača uspjeli poboljšati svoje prezentacije.
Odlična edukacija, a predavač je odličan u svojem izlaganju. Puno hvala, puno znači da se uz teoretski dio odradi i praktični dio. Hvala!“,
komentari su nekih od polaznika.