Što je native oglašavanje?
Cilj odnosa s javnošću je djelovanje na određenu ciljanu skupinu kako bi se stvorila željena predodžba ili slika o poduzeću i njihovim aktivnostima. Kako to iskoristiti za svoje poslovanje učili smo od Jelene Šarić na edukaciji PR na društvenim mrežama i online platformama.
U cilju primjene odnosa s javnošću na poslovanje, polaznici su se upoznali s temeljnim tehnikama odnosa s javnošću, a posebice ih je zainteresiralo native oglašavanje.
Što je native oglašavanje?
Native oglašavanje je oblik digitalnog oglašavanja koji se uklapa u formu i funkciju platforme na kojoj je postavljen. Radi se člancima, videoklipovima, fotografijama koji se svojim sadržajem u potpunosti i na prirodan način stapaju s medijem kojeg je korisnik sam odabrao.
Native je plaćeni sadržaj koji suptilno navodi korisnike prema standardnom, brendiranom sadržaju. Svrha native oglašavanja je stopiti se s vizualnom formom, dizajnom, funkcijom i sadržajem oko njega:
Native članke ne pišete vi, native članke piše redakcija! S native člankom također dolazi i garancija određenog broja čitanja“,
ističe Jelena.
Cilj native oglašavanja nije “prevariti” čitatelja pretvarajući se da nije sponzorirani sadržaj, već mu ponuditi kvalitetan sadržaj i potrebne informacije kao dodatnu vrijednost. Native oblikuje sadržaj i poruke puno više nego “klasičan” oglasni sadržaj, pa je učinkovitost takve komunikacije veća.
Izvrsno i vrlo poučno predavanje s praktičnim primjerima iz realnog života i našeg okruženja te njihova primjena u stvarnom poslu. Sve pohvale predavačici i organizatoru!“,
dojmovi su polaznika ovog webinara.