Što je marketinška kratkovidnost?
Svi radimo greške kao početnici, no sve je lakše kada možemo učiti na tuđim pogreškama. Jedna od 13 najčešćih pogrešaka poduzetnika početnika jest marketinška kratkovidnost, a više o njoj govorila nam je Elvira Mlivić Budeš na istoimenoj edukaciji.
Marketinška kratkovidnost i zlatno pravilo marketinga
Marketinška kratkovidnost je situacija kada smo mi sami sebi mjerilo za druge ljude. Nemaju svi iste potrebe kao mi, i ne razmišljaju svi na isti način poput nas! Vama je bitno da vi shvatite potrebe vaše ciljne skupine i zadovoljite ih!”,
savjetovala je Elvira potkrepljujući svoje tvrdnje brojnim primjerima iz vlastitog poduzetničkog života. Elvira smatra da je najbolje pravilo marketinga upravo slogan:
Spoznaj potrebe i ispuni ih!”.
Naime, često nas ljudi ne razumiju i ne znaju cijeniti naš trud. Ono što je nama bitno, ne mora biti bitno i našim kupcima. Ponekad im želimo za manju vrijednost pružiti veću kvalitetu proizvoda ili usluge, no njima zapravo ta dodatna kvaliteta nije važna. To nas na kraju košta dodatnih novaca, a i živaca.
Na primjer, pri organizaciji nekog događaja odlučili smo posjetiteljima darovati kvalitetnu stručnu literaturu, no njima ona nije toliko bitna, već bi radije prilikom događaja imali besplatnu kavu.
Kada prepoznamo koje su potrebe naše ciljane skupine – potrudit ćemo se da zadovoljimo njihove ključne potrebe uz pružanje dodatne vrijednosti na njima adekvatan način.
U ovom slučaju to će biti neograničena besplatna kava, a ne skupa stručna literatura.
Odlična edukacija koju preporučujem svakome tko želi svoje ciljeve ostvariti brže i učinkovitije!”,
izjavila je Irena Krčelić, polaznica ovog predavanja.