Što je kupcima najvažnije kod prve kupovine?
Trendovi upućuju da sve više kupujemo preko interneta. Sve veći broj proizvoda i usluga dostupnih online zahtijeva i što višu kvalitetu i reputaciju web trgovina. Što je kupcima bitno prilikom kupovine online – saznali smo od Darijana Kosića na edukaciji Postavljanje i razvoj uspješnog ecommerce poslovanja.
Najnovija istraživanja pokazuju da Hrvati vole kupovati preko web trgovina odjeću i obuću (27%), predmete za kućanstvo (22%), elektroničke uređaje i opremu (22%), putovanja i ulaznice (9%), proizvode i usluge za ljepotu i njegu (7%), knjige, glazbu i filmove (7%), opremu za bebe i igračke (3%) te prehrambene proizvode, hranu za kućne ljubimce, video igre i gaming opremu (3%).
Što je kupcima najvažnije kod prve kupovine?
Uz sve potrebne stavke koje dobra web trgovina treba imati, Dario nam je otkrio par stavki koje su bitne kupcima prilikom kupovanja online:
- mogućnost preferiranog načina plaćanja,
- pozitivne recenzije kupaca,
- sigurnosni certifikat,
- mogućnost preuzimanja robe u poslovnici.
Uz sve navedeno, Dario je polaznicima dao i savjete u vidu određenih elemenata za povećanje konverzija poput besplatne dostave, poticaja za prijavu na newsletter, loyalty programa i tako dalje, kao i savjete u vidu rješavanja određenih žalbi i potrošačkih sporova.
Predavanje je premašilo sva moja očekivanja. Interesantno, primjenjivo, jasno, kritički osvrt na pojedine primjere. Mislim da ću imati puno koristi u daljnjem radu na poboljšanju postojećeg web shopa. Imamo kontakt gospodina Kosića i njegovu prezentaciju koja će nam biti dobar podsjetnik na sve što još treba implementirati i doraditi. Plavi ured – kapa dolje!“
zaključila je jedna od polaznica.