Što je kreativni brief i zašto nam treba?
Prilikom izrade web stranice ili bilo kojeg kreativnog projekta često angažiramo vanjske suradnike. No, prilikom te komunikacije često se događaju nesporazumi. Tu nam pomaže kreativni brief, a što je on i zašto nam treba saznali smo od Evelina Vranić na edukaciji Kako napisati kreativni brief?.
Kreativni brief je službeni dokument koji klijent (odnosno naručitelj) piše za agenciju, dizajnera, content creatora ili nekog drugog suradnika (odnosno isporučitelja). Riječ je o dokumentu koji pomaže drugoj strani da razumije što treba raditi i na koji način.
U kreativnom briefu je kratko, izravno i jasno objašnjeno tko je klijent, što želi i u kojim okvirima želi da se zadatak obavi!“,
ističe Evelina.
Za što nam sve treba kreativni brief?
Pa za što sve onda možemo koristiti brief? Evelina ističe kako kreativni brief možemo koristiti u svim situacijama koje zahtijevaju kreativni rad poput:
- izrade logotipa/vizualnog identiteta,
- brošure,
- web stranice,
- web shopa
- raznih profila na društvenim mrežama,
- TV reklama,
- videa za društvene mreže…
Na ovaj način štedimo vrijeme i sebi i naručitelju te ujedno imamo mjerilo je li isporučitelj obavio dobar posao na temelju pruženih podataka. Na edukaciji su se polaznici upoznali s formom kreativnog briefa, nakon čega su zajednički izrađivali kreativni brief na temelju hipotetske situacije.
Sve je bilo super, ne bih ništa mijenjala. Gospođa Evelina Vranić je divna osoba koja nam je objasnila sve na zanimljiv način, a najviše mi se svidio praktični dio gdje smo svi mogli aktivno sudjelovati. Hvala na još jednoj korisnoj edukaciji!“,
dojam je jedne od polaznica ovog predavanja.