Što je #Hashtag u svijetu digitalnog marketinga?
Mnogo puta smo mogli vidjeti “čudne” oznake poput # u objavama na društvenim mrežama, ali i brojnim drugim digitalnim kanalima. Hashtag tj. simbol # je oznaka koja se već neko vrijeme koristi u digitalnom svijetu. Prvi put je korištena 2007. godine na Twitteru.
Tijekom predavanja o digitalnom marketingu, Ida Pandur objasnila je što sve možemo dobiti korištenjem jednog od najpopularnijih znakova u digitalnom marketingu.
U digitalnom marketingu morate stalno biti aktivni kroz razne kanale kao što su print i TV oglasi s hashtagovima. Posebno treba obratiti pažnju kod stavljanja hashtagova kako se ne bi besciljno izmišljali novi koji ništa ne znače. Prvenstveno hashtagovi moraju biti kratki i postavljeni na prava mjesta u statusima, na slikama ili negdje drugdje.
Hashtag je najkorišteniji na Twitteru, a od nedavno je i Facebook uveo tu opciju za sve korisnike. Čemu zapravo služi hashtag? Hashtag služi za označavanje i grupiranje poruka vezanih uz neku konkretnu temu, odnosno njihovo stavljanje u određen kontekst. S jednim pojmom moguće je na jednom mjestu sažeti sve teme koje se ujedno vežu na taj pojam. Kad netko npr.stavi oznaku poput #Plaviured time je sav sadržaj vezan za Plavi ured vidljiv na jednom mjestu bez obzira tko je i kada taj sadržaj objavio.
Kreiranje hashtaga ne zahtjeva prevelika znanja ili stručnost, ali svakako treba pripaziti na nekoliko stvari:
- što kraći hashtag, ne dulji od 20 znakova;
- ne koristiti prevelik broj hashtagova u jednoj objavi;
- ukoliko se hashtag sastoji od dvije riječi onda se najčešće pišu zajedno kao npr. Plavi ured
- koristite samo englesku abecedu jer didaktički znakovi nisu prihvatljivi;
- uvrstite hashtag u rečenicu ako je to moguće;
- ne postoje kategorije u kojima se koriste hashtagovi jer su dostupni za sve teme.
Uz dobar pregled osnova digitalnog marketinga, predavačica je dala pregršt primjera. Na pitanja polaznika dala je brze i konkretne odgovore.
Rekla nam je kratko polaznica Klara Čičin-Šain.