Što je Google Search Console?
Mogli bismo reći da online svijet i digitalni marketing nikada nije bio od veće važnosti za poslovanje. Kako ga adekvatno iskoristiti za razvoj biznisa, učila je grupa naših polaznika od Krešimira Koružnjaka, a alat kojem su posebno posvetili pažnju ovaj put je Google Search Console.
Google Search Console je Google-ov alat koji možemo koristiti za više web stranica, a koji nam daje razne uvide u način na koji Google crawler vidi našu web stranicu, koje su nnam eventualne greške na stranici te što možemo učiniti kako bismo poboljšali performanse naše web stranice.
Za što sve možemo koristiti Google Search Console?
Osim navedenog, Google Search Console možemo koristiti za:
- zahtjev indeksiranja neke stranice – Krešimir ovu opciju naziva “požurnica za Google” jer njome signaliziramo Google-u da bismo htjeli da što prije indeksira određenu stranicu;
- istraživanje upita – ovdje možemo saznati što su ljudi upisivali u tražilicu prije nego što su došli na našu web stranicu;
- zahtjev za prestankom indeksiranja – ukoliko imamo neželjene dijelove na web stranici, ovim putem možemo tražiti od Google-a da prestane indeksirati taj dio naše web stranice;
- analizu linkova – unutar ovog alata možemo vidjeti koje sve web stranice upućuju linkove odnosno poveznice na našu stranicu i u kojem obliku.
Osim Google Search Console-a, Krešimir je našim polaznicima, uz teorijski dio, pokazao cijeli pregršt alata koji će im koristiti u daljnjem razvoju strategije digitalnog marketinga svog poslovanja.
Radionica je bila od velike pomoći pri razumijevanju što digitalni marketing danas znači u poduzetništvu. Dat je uvid kako ciljati svoje poslovanje kroz digitalne kanale i pri tome ostvariti svoje poslovne ishode. Svi su navedeni primjeri bili relevantni za današnje vrijeme, za hrvatsko tržište te i šire. Mogu daleko preporučiti ovu radionicu te izvrsnog predavača svim ostalim zainteresiranima!,
zaključio je Domagoj Udiljak na završetku predavanja.