Što je Google Display i kada ga koristiti?
Prostor na internetu ozbiljno je zakrčen oglasima svih vrsta i veličina. Prosječna osoba danas je izložena čak 5000 oglasa dnevno, a da bi se snalazili u tom moru informacija, ljudi koriste online tražilice. O onoj najpopularnijoj – Google-u i alatima koje nam ona nudi, još nam jednom predavao Miroslav Varga iz tvrtke Escape. Jedna od tih mogućnosti je i Google Display mreža.
Od pojave interneta i društvenih mreža novine i tiskani mediji su sve manje popularni, što se očitovalo i u njihovoj zaradi.
Novine već dugo ne žive od prodaje novina – one žive od prodaje oglasnog prostora! Ali su se u svijetu interneta i društvenih mreža uljuljkale starim načinom razmišljanja i na internetu su izgubile!”,
istaknuo je Varga krizu medija.
Pogodujući oglašivačima, neki mediji su izgubili svoju neovisnost i objektivnost i zato su ih čitatelji napustili ili ih ne smatraju relevantnim izvorima informacija. Zato je Google takvim portalima ponudio opciju da on vodi brigu o njihovom oglasnom prostoru u sklopu AdSense sustava. Radi se o zaradi od oglašavanja kroz Google Display mrežu.
Što je Google Display?
Google Display Network (GDN) je mreža ugovornih partnera Google-a koja vlasnicima web stranica i portala nudi brigu o oglasnom prostoru, dok istovremeno oglašivačima nudi mogućnost oglašavanja u različitim formatima na više od 2 milijuna web stranica diljem svijeta.
Kao takva, Google Display mreža nudi dobre mogućnosti targetiranja korisnika, odnosno prema:
- ključnim riječima (keywords)
- sadržaju članka (topic)
- kategorizaciji web stranice (categories)
- ‘hvatanju’ ciljanih grupa korisnika (remarketing ili audience targeting)
- definiranju ‘svoje’ publike (custom affinity audience)
- kombinaciji više ograničenja.
Miroslav nam je otkrio i simpatičan alat za izradu online banera Bannersnack, a otkrio nam je i kada ih je dobro koristiti – kada nitko ne zna za nas, kada radimo na svom brendu i kada želimo naučiti ljude da googlaju određen pojam.
Od svih edukacija koje sam slušao u Plavom uredu ovo je bila najbolja! Miroslav je stvarno proširio moje razmišljanje i znanja oko digitalnog marketinga!”,
zadovoljno je izjavio polaznik edukacije Ivan Halapa.