Što je Google Analytics 4 (GA4)?
Posljednjih mjeseci u internetskim krugovima puno se priča o Google Analyticsu – odnosno prelasku na Google Analytics 4. O čemu je točno riječ i što to znači za poduzetnike koji imaju web stranice saznali smo od najpoznatijeg stručnjaka za web analitiku – Roberta Petkovića.
Kako bi analizirali što im potencijalni kupci rade na web stranicama poduzetnici su dosad koristili najpoznatiji alat web analitike – Google Analytics. No ovog srpnja došlo je do promjene – umjesto dosadašnjeg Google Analytics Universal, obvezan je prelazak na Google Analytics 4.
Što je Google Analytics 4 (GA4)?
Google Analytics 4 ili GA4 je nova generacija Googleovog alata za prikupljanje i analizu podataka o ponašanju korisnika na web stranicama:
Google Analytics 4 je osmišljen kako bi pružio dublje razumijevanje korisničkih interakcija na različitim uređajima i platformama, koristeći metodu praćenja događaja umjesto prethodnog modela temeljenog na sesijama kao kod Universal Analyticsa“,
istaknuo je Robert.
Google je od 1. srpnja 2023. službeno prestao obrađivati nove podatke na standardnim Universal Analytics računima, čime je GA4 postao jedina službena verzija Analyticsa za nove podatke.
To znači da će izvještaji Universal Analyticsa biti dostupni samo privremeno nakon 1. srpnja 2023., dok će za dugoročno praćenje i analizu podataka biti neophodno isključivo koristiti GA4 entitete.
Prelazak na Google Analytics 4 uvodi moderniji, korisnički orijentirani sustav prikupljanja podataka s posebnim naglaskom na praćenje događaja i usklađenost s GDPR-om, čime se značajno mijenja način na koji se podaci prikupljaju, obrađuju i interpretiraju.
Vrlo zanimljiv i stručan predavač koji zna prenijeti znanje!“,
dojam je jednog od prisutnih polaznika.

