Što je digitalni komunikacijski plan?
Danas je nezamislivo imati uspješno poslovanje bez odnosa s javnošću koji su velikim dijelom zasnovani na internetu. Kako koristiti tehnike odnosa s javnošću u poduzetništvu i što je digitalni komunikacijski plan saznali smo od Jelene Šarić na webinaru PR na društvenim mrežama i online platformama.
Odnosi s javnošću („Public Relations“) su praksa koja ima zadatak izgraditi odnose i jačati interese između organizacije i njihovih segmenata javnosti i to tako što im dostavlja informacije s pomoću komunikacijskih metoda koje su etične i kojima se može vjerovati.
Odnosi s javnošću su komunikacijski proces, što znači da se nastoje izgraditi odnosi između tvrtke ili marke (brenda) i šire javnosti koji je koristan za obje strane. Marketing pak se smatra poslovnom aktivnošću i cilj mu je promocija, oglašavanje, distribucija i prodaja proizvoda.
Marketing promovira proizvode i usluge, a PR promovira tvrtke i brendove“,
ističe Jelena.
Kako bismo imali učinkoviti PR, potreban nam je digitalni komunikacijski plan.
Što je digitalni komunikacijski plan?
Digitalni komunikacijski plan je sveobuhvatna strategija ostvarivanja zadanih ciljeva u online okruženju. Svaki dobar digitalni i komunikacijski plan trebao bi uključiti:
- Jasne i strateške ciljeve,
- Analizu trenutne prisutnosti na digitalnim kanalima,
- Analizu konkurencije,
- Nacrt sadržajne strategije prema zadanim ciljevima,
- Vremenski plan objavljivanja (social media calendar),
- Metode i tehnike mjerenja i evaluacije.
Osim navedenog, na webinaru su polaznici saznali temeljne informacije o PR i marketing tehnikama za male poduzetnike te imali prilike prokomentirati aktualne primjere s naših prostora.
Korisna edukacija za sve one koji još nisu sigurni odakle početi kada je u pitanju objavljivanje na društvenim mrežama. Teorija je popraćena s mnoštvom primjera kako bismo bolje razumjeli ključne pojmove važne za PR“,
dojmovi su naših polaznika.