Što je content marketing i kako ga radimo?
Kada tek ulazimo na neko tržište, potrebno je pronaći način na koji ćemo se približiti i predstaviti našim budućim kupcima. Jedan od načina je i content marketing o kojem su naši polaznici naučili od Tibora Trupeca na webinaru Content marketing za poduzetnike početnike.
Sadržajni ili content marketing je dostavljanje sadržaja koje ciljana skupina nekog poduzetnika treba i želi, na mjestima koje ona posjećuje. Poduzetnik pritom treba razmišljati poput izdavača, a na proizvedeni sadržaj se može gledati i upravljati kao imovinom.
Moram odmah naglasiti – content marketing nije besplatan, nije jednostavan i rezultati ne dolaze brzo! Ali ipak, dugoročno se on isplati“,
istaknuo je Tibor na početku predavanja.
Kako radimo content marketing?
Kod content marketinga bitne su dvije stvari:
- Dati kupcu nešto korisno u svom sadržaju – koristan sadržaj se bolje dijeli,
- Biti ono što jesmo – ne možemo cijelo vrijeme glumiti da smo nešto što nismo jer će se to kad tad prepoznati, bitno se prikazati onakvim kakvi zaista jesmo.
Polaznici su na ovom webinaru dobili pregled teorije o content marketingu te prošli najpoznatije primjere ovog oblika marketinga, nakon čega su radili vježbe koje će im pomoći u kreiranju vlastite sadržajne strategije.
Predavanje je zaista korisno, nikada dosta informacija o marketinškim alatima. Za osobu koja tek planira ili je tek u fazi pokretanja posla, vrlo je bitno znati kako definirati ciljano tržište, kako do njega doći, kakvim sadržajima mu se obraćati. S obzirom da i sam naziv ‘mali poduzetnici’ znači da kod vlasnika ne postoji veliki temeljni kapital za pokretanje posla, ako želi uspješno poslovati, ovo su znanja i vještine o kojima valja nešto naučiti kako ne bi trebalo baš svaku uslugu naručivati od kooperanata. Čak i u nekoj uzlaznoj fazi poslovanja kada bi mogli naručiti više vanjskih usluga, ovakva znanja su potrebna kako bismo bili u stanju procijeniti kvalitetu usluge koja nam je isporučena. Hvala na još jednom poučnom i zanimljivom predavanju!“,
zaključio je jedan od polaznika ovog webinara.