Što je AIDA i kako nam ona pomaže u marketingu?
Za mnoge je poduzetnike upravo digitalni marketing pravi put do budućih kupaca. Kako ga uklopiti u svoje poslovanje i otkud početi uputio je naše polaznike Krešimir Koružnjak na edukaciji Osnove digitalnog marketinga.
Digitalni marketing je složeno područje za koje su nam potrebna tehničkih znanja u vezi upotrebe brojnih alata koji su nam na raspolaganju. No uz ta tehnička znanja, potrebno je imati i marketinška znanja kako bismo te alate znali na pravilan način primijeniti.
Od čega se sastoji AIDA?
Jedan od marketinških modela koje Krešimir savjetuje koristiti prilikom izrade web stranice jest princip AIDA-e:
- Attract – najprije je cilj privući pažnju čitatelja,
- Interest – kada smo privukli čitateljevu pažnju, potrebno je izazvati njihov interes,
- Desire – nakon što imamo njihov interes, slijedi izazivanje žudnje za našim proizvodom ili uslugom,
- Action – na kraju ih je potrebno motivirati na akciju. To se radi pozivom na akciju (“call to action”).
Na ovoj edukaciji polaznici su se ukratko upoznali s temeljnim aspektima digitalnog marketinga, uz brojne Krešimirove savjete kako najviše izvući iz svoje web stranice.
Digitalni marketing je stvarno širok pojam, no uz opuštenog predavača Krešu, osvještava se znanje odnosno neznanje o digitalnom marketingu. Veliki broj informacija koje otvaraju interes za istaživanje, ali i za opću kulturu u web svijetu!”,
zaključila je Jelena Manzin Ištvanović.