Što je dizajn korisničkog iskustva?
Bez dobre web stranice nema ni dobrog online marketinga. A bez dobre web strategije, nema ni dobre web stranice. Kako postaviti učinkovitu web strategiju na temelju korisničkog iskustva (user experience-a), saznali smo od Bora Dizdara na edukaciji Web strategija.
Temeljni zadatak svake web stranice jest pružiti svojim čitateljima dobro korisničko iskustvo. Kada naša web stranica pruža dobro korisničko iskustvo, šanse za konverzije i kupovinu preko iste su daleko veće.
No što je smatramo korisničkim iskustvom? Korisničko iskustvo ili user experience (UX) podrazumijeva i uključuje ponašanja, stavove i emocije koje korisnik doživljava tijekom uporabe određenog proizvoda, sustava ili usluge.
Radi se o izuzetno dinamičnom i interdisciplinarnom području rada koje je u stalnoj promjeni s obzirom da se mijenjaju načini i tipovi pojedinih rješenja, usluga i sustava.
Korisničko iskustvo interaktivnih proizvoda, web-stranica ili aplikacija se danas mjeri i opisuje nizom metoda – upitnicima, fokus grupama, testiranjem iskoristivosti (usability testing) i drugim metodama.
Time se bavi dizajn korisničkih iskustava (user experience design) koji podrazumijeva planiranje, stvaranje i distribuciju rješenja. Pritom se u svakom stadiju procesa dizajna posebna pažnja daje potrebama, željama i ograničenjima krajnjeg korisnika proizvoda ili usluge
Kako bi polaznici dobili ideju tko su njihovi korisnici i kako im se prilagoditi sadržaj i raspored web stranice, radili su vježbu kreiranja persona svojih ciljanih korisnika.
Edukacija je bila baš korisna, budući da sam u procesu izrade vlasite web stranice. Predavač Bor je zanimljiv, susretljiv i pun korisnih savjeta. Analizirali smo niz pravih web stranica i dobili puno praktičnih savjeta. Sve pohvale!”,
izjavila je Jelena Kovačević Schiavione, polaznica ove edukacije.