Što je design thinking?
Kako uz pomoć design thinkinga doprijeti do ljudi i postići ciljeve? Na to pitanje dobili smo odgovor kroz dvodnevnu edukaciju Design thinking koju je održao Tomislav Krišto. On nam je objasnio kako treba razmišljati i što je ključno da bismo došli do željenih rezultata.
Treba osnažiti razmišljanje i pomoći generirati ideje kroz razgovor s ljudima. Izuzetno je bitan čimbenik da pričate s korisnicima i da razumijete sve njihove probleme, ciljeve koje žele postići, koji izazovi im stoje na putu do ostvarenja cilja i da im omogućite da oni dođu do cilja te da budu zadovoljni,
rekao je Tomislav.
Design proces je proces koji je orijentiran na čovjeka. Mi moramo znati što želimo otkriti te uz postavljanje pravih pitanja generiramo nove ideje koje će pomoći u realizaciji cilja.
- krovni pojam pristupa rješavanja složenih problema,
- služi za vizualizaciju poslovnih rješenja,
- iterativan i nelinearan – ne postoji linearan pravac koji se prati, sve kombinacije su moguće,
- divergentan način razmišljanja, temeljen na empatiji.
Svaki design proces počinje na razumijevanju ljudi i njihovih potreba, treba dubinski istražiti probleme, ciljeve i potrebe ljudi. Važno je postići visoku razinu zadovoljstva korisnika, treba nuditi unikatna rješenja. Centar svega su ljudi, odnosno njihovi ciljevi. Tek kada ih razumijete u potpunosti, možete početi krojiti rješenja.
Tomislav je napomenuo da je ključno pomoći ljudima da ostvare ciljeve i omogućiti im jedinstvena iskustva koja se podudaraju s tim ciljevima. Tako će se dobiti strastveni i lojalni korisnici.
Sadržaji edukacije jako su mi zanimljivi i korisni jer daju svjež i zabavan način osmišljavanja rješenja problema,
kazala je Sonja Grđan, polaznica edukacije.