Što čini dobro brendiranje?
Brend je puno više od logotipa s kojim se predstavljamo. On stvara trajni i snažni identitet proizvoda ili usluge, a da bi naši poduzetnici vidjeli jesu li na dobrom putu u procesu brendiranja, održana je još jedna edukacija Brendiranje i pozicioniranje proizvoda na tržište koju je vodio grafički dizajner Andro Harašić.
Bez dobro postavljenog brenda mi danas na tržištu ne možemo funkcinirati!”,
započeo je Andro predavanje. Brend sažima osobnost poduzeća te je poželjno da on potiče osjećaje povjerenja, korisnosti, dobrobiti i sigurnosti. Isto tako, brend jamči kupcima našu garanciju i kvalitetu diljem svijeta.
Što čini dobro brendiranje i dobar dizajn?
Da bi brendiranje bilo dobro odrađeno, potrebno je zadovoljavati 2 uvjeta:
- Usklađenost s poslovnom strategijom – prije ulaska u proces brendiranja potrebno je imati dobro razrađenu poslovnu strategiju. Poduzetnik treba znati koja mu je ciljana skupina, na kakvo tržište ulazi, koji su mu kapaciteti te kako želi biti percipiran i koju poruku želi poručiti.
- Dobar i originalan dizajn – u današnjem dizajnu bitno je da on bude jednostavan, pamtljiv i originalan. Također, dobar dizajn se može reproducirati u različitim formatima i tehnikama što je poželjno definirati u knjizi standarda – dokumentu u kojem su definirana pravila kako se neki znak i logotip može koristiti.
Na seminaru su polaznici imali prilike analizirati i prokomentirati vlastite pokušaje brendiranja, kao i dati prijedloge i povratne informacije drugim poduzetnicima.
Hrvoje Telišman, jedan od polaznika edukacije, komentirao je svoje iskustvo:
Dolaskom na predavanje iz brendiranja moja su očekivanja bila visoka s obzirom na dosadašnje iskustvo u Plavom uredu. Predavač Andro Harašić je ispunio sva moja očekivanja i odgovorio na moja pitanja, dileme i sumnje. Izvrsno sadržajno i stručno predavanje koje bih preporučio svakome tko kreće putem osnivanja vlastite tvrtke!”.