Start-up akademija: Faze prodajnog razgovora
Tijekom još jedne Start-up akademije Plavog ureda, polaznici su imali priliku dobiti znanja iz područja prodaje. Ivana Conjar objasnila je faze prodajnog razgovora koje su od iznimne važnosti za poduzetništvo. Odlika poduzetnika je da vjeruju u svoju dobru ideju, proizvod ili uslugu, znaju što žele, motivirani su, kreativni te imaju podršku bližnjih. To često nije dovoljno jer nisu jedini koji razmišljaju tako. Konkurencija je velika i za svoje mjesto se treba izboriti na razne načine. Kako doći do svog cilja postavljenog kroz poslovni plan? Prodajom!
Kako biste bili uspješni u prodajnom procesu, svoje prodajne vještine trebate svakodnevno razvijati i na njima raditi. Ivana Conjar polaznicima je istaknula važnost prodajnog procesa koji se sastoji od:
- Prvi kontakt (poziv ili email);
- Sastanka;
- Prezentacija;
- Ponuda;
- Zaključak.
Pod faze prodajnog razgovora ubrajaju se: priprema, uspostavljanje odnosa s kupcem, otkrivanje potreba kupaca, prezentacija proizvoda i usluga, rješavanje potencijalnih nesuglasica i za kraj zaključivanje prodaje. Vrlo je važno svaki korak detaljno pripremiti i proučiti kako bi se što uspješnije zaključila prodaja s kupcima.
Kroz korisne informacije o poduzetništvu mnogo sam naučila, a posebno kada je u pitanju pisanje poslovnog plana. Start-up akademija mi je omogućila veliki broj informacija o tome kako biti poduzetnica i na što moram obratit posebnu pažnju. Zbilja odlično!
izjavila nam je polaznica Biljana Radić Keserica.