Smisao i važnost blogova
Cilj digitalnog marketinga je odaslati pravu poruku u pravo vrijeme i pravim ljudima, imajući na umu da kupci prolaze kroz faze kupovnog ciklusa. Što to znači? Polaznicima seminara Akcijski plan u digitalnom marketingu, Davor Debrecin je istaknuo značenje kupovnog ciklusa kroz edukativni sadržaj na webu.
Jedan od početnih alata svakako može biti blog. Što je blog i kako ga voditi? U ovom članku posebno se osvrćemo na blogove.
Prema definiciji s Wikipedije, Blog (anglizam, duži naziv weblog) je oblik objavljivanja informacija na internetu (web-u) te sadrži prvenstveno periodičke članke u obrnutom vremenskom slijedu – najnoviji članci nalaze se na vrhu stranice.
S padom zanimanjima za masovne medije pokrenuta je posebna etapa razvoja blogova, blogera i razmjene informacija u virtualnom svijetu. Publika se okrenula novim izvorima informacija i na taj način pružila mogućnost otvorenijem načinu izražavanja kroz pisanje i objavljivanje na blogovima. U samoj srži bloga je sloboda izražavanja koja je pomogla blogerima ostvariti veliki društveni utjecaj.
Blog može biti vrlo koristan alat u razvoju poduzetništva jer je:
- povoljan;
- jednostavan za korištenje;
- vođenje bloga može se pretvoriti u vlastiti posao;
- omogućava veću vidljivost na internetu;
- pruža mogućnost educiranja;
- jednostavnija razmjena informacija;
- omogućava popularnost u određenim sferama;
- omogućava zadobivanje povjerenja kod publike.
Blogati se može doslovno o bilo čemu, a važno je samo da to bude ono u što se izvrsno razumijete tako da može biti od koristi za vaš posao.
Digitalni marketing novi je pristup oglašavanju, kojeg koristi sve više ljudi i upravo sam kroz ovaj seminar dobio informacije o važnosti digitalnog marketinga. Predavač je na iznimno interaktivan način dao veliki broj informacija o novim načinima oglašavanja poput Facebooka. Bilo je zbilja poučno i zabavno.
istaknuo nam je polaznik Darijan Marić.