Kako se nositi s prigovorima u procesu prodaje?
Neki su ljudi prirodno talentirani prodavači, no dobre prodajne vještine najčešće su rezultat dugotrajne vježbe. Petnaest polaznika seminara Prodaja za pet protekla su dva dana poboljšali svoje prodajne vještine uz Snježanu Kupres koja im je prikazala sve faze procesa prodaje, uključujući i kako reagirati na prigovaranje kupaca.
Na primjedbe kupaca o proizvodu ili cijeni prodavači, a osobito poduzetnici koji se osobno vežu na proizvod ili uslugu, znaju burno reagirati, ili se pak početi opravdavati i snižavati cijenu što ih na kraju vodi do neisplativosti ostvarene prodaje. Prigovori i dileme su dio najnormalniji prodajnog procesa i moramo unaprijed biti spremni na takve situacije.
Kako se nositi s prigovorima kupaca?
Kod prigovora kupaca Snježana savjetuje da budemo otvoreni prema mišljenju kupca te nam daje daljnjih 5 koraka:
- Korak – slušajte aktivno!
- Korak – pitajte da biste dobili potpuni uvid!
- Korak – dajte do znanja da ste čuli i prepoznali prigovor!
- Korak – odgovorite – demonstrirajte činjenice, primjere, statistike…
- Korak – provjerite ako ponuđeno rješenje odgovara – (Kako vam zvuči? Jeste li dobili odgovor? Iz vaše perspektive rješava li to problem?).
Polaznici su i sami imali priliku rješavati prigovore i dileme potencijalnih kupaca u simuliranim situacijama, a kako je to izgledalo, pogledajte u videu:
Predavanje je odlično, primjenjivo u poslu, edukativno osvještava vaše vještine, slabosti i uči nas novom načinu razmišljanja, tehnikama slušanja, postavljanja pitanja… uči nas tehnikama prodaje! IZVRSNO! Od danas sam još bolji prodavač! Još motiviranija s novim tehnikama! Hvala gospođi Snježani na pristupačnosti i danom znanju i iskustvu!”,
izjavila je Morana Jančiković, polaznica predavanja.