Kako se bolje pozicionirati na LinkedIn-u?
LinkedIn je poslovna društvena mreža koju u Hrvatskoj još uvijek ne koristi većina populacije, no ona itekako može biti korisna za karijeru svakog pojedinca, a osobito za poduzetnika. Kako iskoristiti prednosti ove društvene mreže učili smo od Tanje Džido na edukaciji “LinkedIn – poveži se s prilikama!”.
Na LinkedIn-u svaka osoba u prosjeku ima 400 kontakata i prati preko 100 tvrtki s kojima poduzetnika ili neku osobu može povezati i otvoriti mu vrata. Taj potencijal je zaista šteta ne iskoristiti.
Uz pravi način predstavljanja pravim ljudima, putem ove društvene mreže gotovo svaka poslovna ideja može postati stvarnost. Zato su polaznici na ovoj edukaciji dobili precizan pregled kako izgleda dobar LinkedIn profil te su uz razne vježbe “ispolirali” vlastite profile.
Savjeti za bolje pozicioniranje na LinkedIn-u
Nakon ispunjavanja profila, Tanja je s našim polaznicima podijelila svoje bogato iskustvo te im udijelila nekoliko savjeta za bolje pozicioniranje na LinkedIn-u:
- Budite prisutni i nesebično dijelite svoje znanje!
- Označite druge u svojim objavama i povećajte svoj doseg!
- Kontaktirajte druge čim vas prihvate ili dodaju u svoju mrežu!
- Povezujte i preporučujte druge – i oni će vas!
- Redovito osvježavajte svoj profil!
Tanja Džido je izuzetno ugodna i susretljiva predavačica koja svoje veliko znanje i iskustvo prenosi na nesebičan i jednostavan način. Iako LinkedIn profim imam godinama, tek sada sam uvidjela mogućnosti i potencijal te društvene mreže što će mi puno pomoći u stvaranju poslovnih kontakata. Hvala Tanji i Plavom uredu!”,
komentirala je Dora Pilepić koja je sudjelovala na ovoj edukaciji.