Samostalno vs. posredničko oglašavanje u turizmu
Oglašavanje turističkih usluga danas predstavlja veliki izazov kada je riječ o digitalnom marketingu. Razlog tome je prije svega velika i jaka konkurencija koja pruža svoje usluge korisnicima diljem svijeta. Na današnjem seminaru Digitalni marketing u turizmu, Krešimir Koružnjak polaznicima je objasnio prednosti i mane samostalnog oglašavanja u usporedbi s posredničkim.
Ukoliko se odlučite svoje turističke usluge oglašavati samostalno morate znati koje prednosti i nedostatke donosi takav način oglašavanja.
Prednosti su:
- Bolja kontrola
- Konkurentnost
- Veća vidljivost
- Bez provizijskih troškova
- Veći povrat investicije
- Dugotrajnije rješenje
Kao nedostatak samostalnog oglašavanja Koružnjak je istaknuo veću zahtjevnost u vremenu i znanju.
Prednosti oglašavanja pomoću posrednika su:
- Ne zahtjeva naše vrijeme i znanje
- Korisnička podrška
Nedostaci:
- Provizijski troškovi
- Konkurencija
- Manja kontrola
Predavanje je bilo izuzetno informativno i predavač je maksimalno iskoristio vrijeme u kojem je obradio zavidan broj tema. Također nam je ukazao na neke stvari koje sami nismo mogli znati u području digitalnog marketinga i turizma.
istaknula nam je polaznica Tanja Bulić Jurić.