Prvim kontaktom do uspješne prodaje!
Nema uspjeha u poduzetništvu bez uspješne prodaje. Hoće li prodaja biti uspješna ovisi već o prvom kontaktu i odnosu kojeg ćete izgraditi s vašim potencijalnim kupcem. Naši polaznici su na radionici “Formula uspješne prodaje” naučili kako uspješno prodati svoj proizvod i izgraditi dobar odnos s klijentom.
Dobar prvi dojam je ključan, a kupac se uvijek mora osjećati dobrodošlim. Jeste li znali da u prvih 10 sekundi vaš sugovornik stječe dojam o vama i stvara sliku koja može utjecati na odluku o kupnji?
Pri prvom kontaktu treba pripaziti na govor tijela, glas i riječi. Govor tijela i glas pokazali su se kao važniji faktor od samog izbora riječi.
Nije važno samo ono što kažete, nego prije svega kako to kažete.
istaknuo je predavač Davor Bilman.
No kako uopće znati što vaš kupac želi i kako mu prodati ono najbolje? Tu nastupa idući korak- utvrđivanje potrebe kupca. Postavljenjem pitanja trebate otkriti ključni kupovni motiv te doznati što više informacija o kupcu.
Prema statističkim podacima čak 87% kupaca izjasnilo se da prodavač nije pokazao interes za njih i otkrio koje su zapravo njihove potrebe.
Najbolji način da stvorim povjerenje od kupca je da ga slušam, da bi stvorio povjerenje.
kazao je Bilman.
Ovo predavanje me potaklo da što bolje savjetujem svoje klijente, te da uvijek iznova gledam što je dobro za njih i njihove potrebe.
osvrnula se polaznica Marija Pavelka.