Za prodaju usluga bitno je osobno brendiranje!
Prodaja usluga klijentima uvelike se razlikuje od prodaje proizvoda. Koje su to točno razlike i kako se približiti klijentima osobnim brendiranjem, naše polaznike je informirala Elvira Mlivić Budeš na edukaciji Kako prodati uslugu.
U osobnoj prodaji, a tako i prodaji usluga, vrlo je važno svidjeti se kupcima, odnosno budućim kijentima. Kupci žele vjerovati u ispravnost svog izbora pri kupnji, a to mogu jedino ako vjeruju prodavaču i ako se tijekom kupovine osjećaju ugodno.
Također im je važno da vide po čemu je taj pružatelj usluge različit od ponude konkurencije. Kupci, odnosno klijenti, u svakom trenutku moraju vidjeti pravu vrijednost ponude, a istovremeno žele vjerovati prodavaču i opisati ga kao osobu vrijednu povjerenja.
Kako se brendirati?
Do povjerenja se puno lakše dolazi osobnim brendiranjem koje je Elvira savjetovala svim polaznicima:
- Brendirajte se vi osobno, a ne neku drugu osobu! – vodite društvene mreže, fotografirajte se s klijentima, na nastupima i drugim događajima!
- Podijelite svoje znanje – proizvedite sadržaj o vašim uslugama!
- Brojite svoje statistike – zbrojite svoje dosadašnje klijente, odrađene sate, projekte, edukacije! Svako iskustvo se broji!
- Slušajte svoje klijente – slušajte što vam klijent govori i prilagodite se njegovim potrebama!
- Kada govorite o sebi, pazite što govorite – budite oprezni jer nikad ne znate svjetonazore svojih potencijalnih klijenata. Nikada ne govorite o politici, vjerskim uvjerenjima i ostalim temama koje bi mogle narušiti vaš odnos s klijentom!
Jako korisna edukacija i izvrsna predavačica koja kroz odlične primjere pojedinačnog predstavljanja svakog sudionika edukacije objašnjava kako zaista prodati uslugu te marketing općenito. Preporučujem zaista svima!”,
poručila je Melina Marelja, polaznica ovog predavanja.