Prodajom do boljih poslovnih rezultata
Današnja prodaja je iznimno dugotrajan i težak posao. Kupci su zatrpani ponudama za kupnju sa svih strana, toliko da nekad ne dožive i onaj proizvod ili uslugu koji bi im stvarno mogao pomoći. Snježana Kupres polaznicima je na edukaciji Prodaja za pet objasnila kako biti uspješan u prodaji te pritom postići bolje poslovne rezultate.
Današnji prodavač, kako bi razumio potrebe kupca, često mora biti i dobar psiholog. Prvenstveno treba znati da ljudi prilikom procesa kupnje ne kupuju neki konkretan proizvod ili uslugu – oni kupuju rješenje nekog svog problema.
Prodaja je proces – ona je razgovor u kojem postižemo da netko prihvati našu ideju, proizvod ili uslugu, a da bismo to postigli, potrebne su nam prodajne vještine. Od tih vještina jako su bitni empatija i aktivno slušanje:
Jedna od najvažnijih stvari u prodaji je aktivno slušanje! Ako ne slušate svog klijenta, vjerojatno ćete ga izgubiti! Dobar prodavač slušanjem prepoznaje što klijent želi!”.
Svaki proizvod ili usluga sastoji se od 3 komponente koje je poželjno spomenuti kod prodajnog razgovora:
- Funkcije proizvoda ili usluge
- Prednosti usluge ili proizvoda
- Vrijednosti, koristi, isplativost proizvoda ili usluge – Što kupac dobiva kupovinom?
Predavačica ističe kako je ključno obilježje poduzetnika biti uporan te da je u početku normalno dobivati puno odbijenica. Također ističe da je u prodaji veoma bitan networking, ali i prvi dojam koji ostavljamo kod drugih ljudi – prvih 30 sekundi sastanka je najvažnije:
Način na koji prodajete ponekad je bitniji od toga što prodajete!”
Osim teorije prodaje, polaznici su imali priliku raditi u parovima prodajne vježbe uz mentorstvo i povratnu informaciju predavačice. Dojmove s edukacije podijelio je s nama Andrej Radoš, polaznik edukacije:
Predavanje mi je super, općenito istražujem prodaju i prodajne procese te sam ovdje došao čuti neka druga razmišljanja!”.