Prodaja za 5!
Kako bi prodali svoj proizvod morate vjerovati u proizvod ili uslugu koju prodajete. Isto tako, kako bi uvjerili klijenta u kupnju vašeg proizvoda ili usluge morate s njim izraditi odnos povjerenja i razumijevanja. Upravu na tu temu smo održali seminar “Prodaja za pet”.
Jedna od komunikacijskih tehnika koja vam može donijeti uspjeh u prodaji je rapport.
Rapport je ključan za uspješnu komunikaciju, motivaciju i uspjeh. Osobu morate slušati i promatrati da bi znali uvjerenja i vrijednosti vašeg klijenta.
objašnjava predavačica Snježana Kupres.
Naši polaznici prošli su praktičnu vježbu i savladali osnovne tehnike rapporta. Jedna od osnovnih tehnika rapporta je zrcaljenje, a podrazumijeva oponašanje fiziologije odnosno ponašanja osobe nasuprot nas. Slijedeća tehnika je slijeđenje ili vođenje, a podrazumijeva da u komunikaciji uvijek krenemo od mjesta gdje se nalazi osoba preko puta nas. S pomoću ove tehnike ćete uvijek znati kako da komunikaciju preobratite iz nekorisne u korisnu. Zadnja tehnika koju ćemo spomenuti je usklađivanje, a uključuje kopiranje kretnji, položaja tijela i izražavanja osobe.
Evo savjeta za izgradnju dobrog rapporta:
- Mali koraci, neprimjetno i s poštovanjem
- S vremenskim odmakom, ne istovremeno
- Za usklađivanje ključnih riječi ili fraza osobe koristite potpuno iste riječi
- S grupom ljudi se lakše usklađujemo putem govora, vrijednosti i uvjerenja
- Ne usklađujte se s nekim tko je jako ljut u fiziologiji i u tonu glasa
- Poštujte granice vlastitih mogućnosti –vašeg područja ugode
- U govoru koristite veznik i, nikako ali
Nikada se nisam bavila prodajom, ali je jako zanimljiva tema. Otvorila je neke nove vidike i upoznala me s nekim novim prodajnim pojmovima. Na ovom seminaru čuli smo dosta primjera koji se mogu koristiti u raznim situacijama. Korisne su informacije i u poslovnom i u privatnom životu.
Eszter Tamasko, polaznica seminara “Prodaja za pet”