Privucite pažnju kupaca uz alate digitalnog marketinga
Da bi vaš sadržaj na web stranici i društvenim mrežama polučio najveći mogući efekt, trebate dobro upoznati svoje kupce. Tu je zato FCB matrica uz čiju pomoć dijelimo kupce u četiri kategorije. Krešimir Koružnjak nam je kroz edukaciju Osnove digitalnog marketinga dao ključne smjernice kako kroz razne alate digitalnog marketinga osvojiti kupce.
Kako vaši kupci razmišljaju? Jesu li više racionalni ili osjećajni? Razmišljanje i osjećanje možemo podijeliti na veliki i mali angažman.
Kod kupaca ove kategorije prevladava veliki angažman i obrađuju velik broj informacija. Kupnju obavljaju na temelju čvrstih i vjerodostojnih informacija o proizvodu te odnosu cijene i kvalitete.
-
Kupci koji osjećaju
Kupci dublje proživljavaju prezentirane emocije, a manje se osvrću na informacije. Također su jako angažirani u procesuiranju informacija, s naglaskom na emotivni doživljaj.
-
Kupac ne proučava dublje informacije o proizvodu
Kupci ne proučavaju dublje informacije o proizvodu. Rizik kupnje je nizak baš kao i osobni značaj. Kod kupaca prevladava mali angažman i o proizvodu uče metodom pokušaja i pogreške (kupnja sredstava za čišćenje, ako vam se jedan ne svidi, kupujete drugi).
Kupci su malo angažirani te im je stav krhak i lako promjenjiv. Oni pamte, primjerice okus gume za žvakanje ili okus nekog pića pa sljedeću kupnju obavljaju na temelju tih osjećaja.
Sadržaj koji plasirate na svojoj web stranici mora biti relevantan s obzirom na korisnički upit. Upoznajte svoje kupce, prilagođavajte se njihovim potrebama i optimizirajte svoju web stranicu za što bolji učinak.
Odlična edukacija! Konkretan i zanimljiv skup esencijalnih znanja iz područja digitalnog marketinga koja su odmah primjenjiva. Predavač na vrlo ilustrativan i primjenjiv način približava tematiku kroz brojne konkretne primjere, alate, tehnike, strategije. Svakako za preporučiti!
– kazala je Matea Sedić, polaznica edukacije.