Kako privući pozornost idealnog kupca?
Cilj svakog poduzetnika jest da se što više približi onim pravim, idealnim kupcima koji će cijeniti njegov rad i s kojima će moći dugoročno surađivati na obostrano zadovoljstvo. Kako takve kupce pronaći bila je tema edukacije Tko je moj idealan kupac? koju je vodio Vanja Andrić.
Idealan kupac zapravo ne postoji, ali postoje određene skupine ljudi koji će više cijeniti vaš proizvod ili uslugu!”,
otvorio je Vanja predavanje.
Kako privući pozornost kupaca?
No, da bi uopće uspostavili kontakt s kupcima, bitno nam je pridobiti njihovu pažnju. Vanja za to daje sljedeće savjete:
- Potrebna je barem jedna snažna točka diferencijacije.
- Istražite konkurenciju i pronađite gdje se razlikujete!
- Zamislite vašeg idealnog kupca – Tko je on? Čime se bavi? Koje su mu demografske karakteristike? Što voli? Koji su mu ciljevi?
- Pronađite svoju poziciju na tržištu!
Diferencijacija i pozicioniranje pomaže nam da znamo kako komunicirati i koje pogodnosti prezentirati kupcima. Pritom, naglašava Vanja, osobnost brenda i idealnog kupca trebali bi biti usklađeni.
Osim navedenog, polaznici su na edukaciji upoznati s određenim alatima za lakše pozicioniranje te prepoznavanje potrošačkih skupina. Polaznica Vesna Stublija Jovović ovaj seminar komentirala je riječima:
Za predavača Vanju Andrića sam ranije čula da ima iskustva sa startupovima i mentoriranjem pa sam htjela čuti što će nam reći o idealnim kupcima, odnosno kako ih prepoznati i obratiti im se. Govorio nam je o odnosima i o komunikaciji, a osim hrvatskog tržišta preporučio nam je da razmišljamo globalno ako je to moguće za naš proizvod!”.